Extra dag #BOPE19 – Online Print in de praktijk!

Bij control Media staat innovatie en automatisatie hoog aangeschreven. Dit wordt gekoppeld aan een goed businessplan en uitgevoerd met een duidelijke focus op markt en technologie. Het zorgt ervoor dat het bedrijf een steile groei meemaakt. De no-nonsens mentaliteit die eigenaar en CEO Leon van Nunen predikt werpt duidelijk zijn vruchten af. Lees hier verder

Heeft het zin om vandaag nog te starten met Online Print?

Web-to-print of Online Print zoals ik het liever zou willen noemen, heeft verschillende gezichten. Het is niet zo dat er één blauwdruk bestaat die je bij elke drukkerij of bij elk Large Format bedrijf kan gaan toepassen. Lees hier verder

De waarde van personalisering ligt in de gedachte en niet in het product.

Richard Askam – de man achter de Coca Cola campagne Share a Coke– zal op donderdag 9 mei één van de sprekers zijn op het Benelux Online Print Event van VIGC in Antwerpen. Onlangs gaf hij een interessant interview aan het Engelse #KnapChat over het belang van personalisering. We vroegen en kregen toestemming om hun artikel te vertalen en te delen. Waarvoor dank! Lees hier verder

De kracht van personalisatie

Waar drukwerk twee decennia geleden naast televisie en radio een van de enige manieren was om te communiceren heeft de digitale revolutie de wereld en zeker ook onze sector danig op zijn kop gezet. Goed nieuws is dan weer dat meer en meer rapporten aantonen dat de kans dat wij dingen onthouden groter is bij gedrukte informatie. We kunnen vandaag ook spreken van een zekere heropleving van drukwerk na een decennium lange focus op digitaal.  Lees hier verder

Exclusive Event partner

VIP DINNER Event partner

Media & Sector Partner

Privacybeleid Cookiebeleid

© VIGC  -  info@vigc.be  -  Campus Blairon 5, 2300 TURNHOUT  -  +32 14 40 39 90  -  www.vigc.be

Share This